EL BLOC DE P4


EXCURSIÓ MUSEU BLAU (BARCELONA)

El passat 20 d’abril els nens i les nenes de P4 vam anar d’excursió al Museu Blau de Barcelona. Allà vam realitzar l’activitat “Toquem Plegats”, vam entrar al Niu de Ciència i vam poder manipular lliurement diferents elements de la natura. Amb l’ajuda de les monitores del Museu, la Montse i la Carme, vam aprendre moltes coses, elles ens van guiar en el descobriment de nous aprenentatges de manera lliure sense donar-nos cap resposta definitiva a les nostres incògnites.

Després vam visitar l’exposició Planeta Vida, va ser molt, molt interessant!

Us convidem a gaudir de les vivències d’aquell dia a partir d’aquestes fotografies.


P4A
P4A
P4B
P4B



PROTAGONISTA: INAS

L’ Inas ha estat protagonista! Hem après moltes coses d’ella i de la seva família, l’hem pogut conèixer millor i ens ho hem passat molt bé!

La seva mare va venir a l’escola a explicar-nos encara més coses d’ella i... vam tenir una dolça sorpresa!!! Ens va portar magdalenes i vam fondre xocolata, la vam posar per sobre amb lacasitos i... semblaven pastissets... ummmm, un esmorzar molt bo!

Gràcies!!!



LA MAMA VE A L'ESCOLA
SÓC LA PROTAGONISTA



FEM LA MONA!

Abans de marxar de vacances, tots els/les alumnes d’Educació Infantil vam fer dues mones! Una individual que vam portar a casa i una altra col•lectiva que vam menjar tots/es junts/es al pati per berenar!

El resultat....unes mones boníssimes!!!


FEM LA MONA PAPALLONES
FEM LA MONA XOCOLATES



APRENEM MATEMÀTIQUES

A partir del joc i la manipulació, estem aprenent molts continguts matemàtics: numeració, lògica, geometria, orientació espacial, etc.

Cada dijous al matí fem “RACONS DE MATES”, per grups de 6-7 alumnes realitzem activitats diverses a partir de les quals treballem els continguts esmentats anteriorment.

Us volem mostrar en què consisteixen aquests racons, esperem que us agradin!



APRENEM MATEMÀTIQUES

DÒMINO
GRAFISME
LÒGICA
NUMERACIÓ
PDI



L’ADRIÁN HA SIGUT PROTAGONISTA

L’Adrián ha compartit moltes coses importants per ell amb tots /es nosaltres.

Va portar robeta de quan era bebè, joguines, llibres , fotos .

El Rafa i l’Asun , els seus papes vam venir un matí a l’escola.El Rafa és professor de gimnàstica en la nostra escola i ens va ensenyar a fer ioga amb la wii i l’Asun com és fisioterapeuta ens va fer massatges .

Gràcies Adrián i gràcies Rafa i Asun ho vam passar molt bé.





PROTAGONISTA ELOI

L’Eloi de la classe de les xocolates ha estat protagonista! Amb ell hem après moltes coses i ens ho hem passat molt bé!

La visita de la seva família va ser molt especial, vam fer una sessió de ioga! Vam aprendre a relaxar-nos, a respirar, a realitzar postures de ioga... ho vam fer molt bé! Gràcies a la mama i al papa de l’Eloi!


LA MEVA FAMÍLIA VE A L'ESCOLA
SÓC EL PROTAGONISTA
LA MEVA FAMÍLIA VE A L'ESCOLA
LA MEVA FAMÍLIA VE A L'ESCOLA



FEM MATEMÀTIQUES COMPTANT AMB PALETS DE FUSTA





LA LAILA HA SIGUT PROTAGONISTA

Durant dues setmanes la Laila ha compartit joguines amb tot/es nosaltres. Una dia va venir la seva cosina i ens va explicar el conte de la Caputxeta vermella i ens va donar un llop terrible per pintar.

Gràcies Laila i gràcies Imad





URIEL HA SIGUT PROTAGONISTA

En ha agradat molt conèixer les coser que més li agraden i són importants per L’Uriel. Ens va portar joguines, fotos de quan era bebé i contes.

Ens ho vam pasar molt bé amb la visita del seu papa i la seva mama. Vam jugar al joc de les cadires i van riure molt.

Gràcies Unriel I gràcies als teurs papes vam gaudir molt.





OBSERVACIÓ DIRECTA D’ INSECTES

Aprofitant l’arribada de la primavera, els nens i les nenes de P4 hem realitzat una activitat molt especial! Ha vingut el Sergi a l’escola amb una capsa que contenia molts tipus d’insectes i altres bitxos!!!!La papallona morfo, l’arna, l’atles (la més gran del món), la papallona mussol, l’insecte pal, la papallona fulla, crancs de terra molt grans, escorpins, taràntules, ...

Vam ser molt valents/es i ho vam tocar tot!!! Mireu les fotografies i ja veureu què bé ens ho vam passar!




P4-A



P4-B




EXPOSICIÓ PROJECTES NOM DE LA CLASSE

Els nens i les nenes de P4 hem exposat oralment a l’altre grup tot el que hem après dels projectes que hem realitzat sobre el nom de les nostres classes.

Ha estat tota una experiència que ens ha permès iniciar l’adquisició de capacitats com:

      - Saber què és una exposició oral

      - Dissenyar l’exposició

      - Seleccionar les fotografies i les activitats a explicar

      - Parlar en públic (teníem clar que necessitàvem un micròfon per tal que tothom ens escoltés)

      - Saber escoltar i esperar

      - Saber recordar activitats viscudes anteriorment

Cadascú /una de nosaltres tenia un paper fonamental durant l’exposició: des del tècnic audiovisual, als presentadors, als que explicaven cada part del projecte.

Per acabar vam cantar tots junts una cançó del projecte, les mestres van explicar un conte i...vam menjar galetes de xocolata!!!






ANIVERSARI HIND
ANIVERSARI IKER



LES PAPALLONES FEM UN QUADRE MOLT DIVERTIT

Els nens i nenes de P-4 hem disfressat les nostres fotos .Hem retallat tot tipus de papers, cintes, confetis i després ho hem enganxat.

Mireu que divertit ens ha quedat





FEM FILOSOFIA!!!

Com ja sabeu la nostra escola pertany a la xarxa FILOSCOLES, apliquem el projecte de filosofia en tots els nivells per tal e fomentar en l’alumnat habilitats de pensament, raonament, reflexió, crítica, ...

A P3 vam iniciar el treball de filosofia i ens vam centrar en els jocs. A P4 continuem fent filosofia però a partir dels contes, de moment hem treballat l’Aneguet Lleig i la Bella Dorment.

Les sessions de filosofia segueixen una organització i metodologia concretes, us volem mostrar els que nosaltres anomenem “Les regles del joc”, és a dir, els requisits basics per tal que una sessió de filosofia pugui funcionar correctament.

Som uns grans filòsofs/es!!!!!






PROJECTE DE LECTURA D’EDUCCIÓ INFANTIL

Els nens i nenes d’ Educació Infantil llegint cada dia una estona, Llegim individualment , compartim o la mestra ens explica un conte.

Tenim una biblioteca molt maca: endrecem i cuidem els llibres.

A les papallones ens agrada molt llegir i escoltar contes.





L’ALEXANDRA VA SER PROTAGONISTA

L’ Alexandra va compartir amb tots/es nosatres petits tresors per ella: fotos ,robeta i joguines de quan era bebè.

El seu papa, la seva mama i el seu germà van venir un dia ala classe.Com el seu pare és arbitre de futbol ens van ensenyar con entrenen els futbolistes. Ho van passar super bé.

Gràcies Alexandrai gràcies també a la teva família per compartir aquests moments tan agradables





PROTAGONISTA DE LA CLASSE DE LES PAPALLONES

L’Osaid va compartir amb tot/es nosaltres moltes coses importants per ell, joguines , fotos, contes, La seva mama ens va visitar i ens va portar papallones per pintar . Ens van quedar maquíssimes.

També ens va portar xocolatines.

Gràcies Osaid i a la teva mama, per compartir aquests moments amb nosaltres





EXCURSIÓ AL PARK GÜELL

Estimades famílies:

Com ja sabeu estem treballant la vida i l’obra de l’arquitecte Antoni Gaudí. Per tal de vivenciar el treball realitzat a l’aula hem anat d’excursió al Park Güell de Barcelona.

Hem observat com plasmava els elements de la natura a les seves obres. Tots/es portàvem un cartellet amb fotografies dels diferents espais del Park Güell que havíem de reconèixer…així a partir del joc hem après moltes coses!

Hem passat un dia fantàstic, mireu, mireu les fotografies!!!

Papallones i Xocolates


Part 1
Part 2



ENGLISH A P-4 A

Les nenes i els nens de P-4 A han anat a fer “English”

Per començar canten la cançó del “Roly, poly” per fer filera.

Aquí podeu veure com ho fan:




GOOD MORNING SONG

Per saludar-nos i iniciar bé el dia cantem la cançó del “Good Morning”

Aquí podeu veure la cançó i com la canten de bé!




GOOD MORNING

Ens saludem tot dient-nos “Good Morning”

Aquí podeu veure com ho fan!



ENGLISH CLASS

Podeu veure en aquest petit video com fan ANGLÈS i lo bé que s’ho passen.



GOOD-BYE SONG

Per acomiadar-nos ens diem “Good-bye” tot cantant aquesta cançó.




COLORS

Les nenes i els nens de P-4 A Les Xocolates aprenen els colors en English.




COLORS SONG!

Les nenes i els nens de la classe de P-4 A Les Xocolates canten la cançó dels colors en “English” i ho fan molt bé!




BOY-GIRL

Les nenes i els nens de P-4 A aprenen què vol dir:

A GIRL and A BOY (Una nena i un nen).




WEATHER

Les nenes i els nens de P-4 A miren el temps en “english”:

“What’s the weather like today?

It’s sunny,

it’s cloudy,

it’s sunny and cloudy or

it’s rainy.


Ens diran quin temps fa. Ho saben molt bé!




HAPPY BIRTHDAY!

Les nenes i els nens de P-4 A canten la cançó: “Happy birthday!” a la Maria i el Weiki ja que ha estat el seu aniversari.






ENGLISH A P-4 B

Les nenes i els nens de P-4 B han anat a fer “English”

Per començar canten la cançó del “Roly, poly” per fer filera.

Aquí podeu veure com ho fan:




GOOD MORNING SONG

Per saludar-nos i iniciar bé el dia cantem la cançó del “Good Morning”

Aquí podeu veure la cançó i com la canten de bé!




GOOD MORNING

Ens saludem tot dient-nos “Good Morning”

Aquí podeu veure com ho fan!



ENGLISH CLASS

Podeu veure en aquest petit video com fan ANGLÈS i lo bé que s’ho passen.



GOOD-BYE SONG

Per acomiadar-nos ens diem “Good-bye” tot cantant aquesta cançó.




COLORS

Les nenes i els nens de P-B A Les Xocolates aprenen els colors en English.



COLORS SONG!

Les nenes i els nens de la classe de P-4 A Les Xocolates canten la cançó dels colors en “English” i ho fan molt bé!



BOY-GIRL

Les nenes i els nens de P-4 A aprenen què vol dir:

A GIRL and A BOY (Una nena i un nen).



WEATHER

Les nenes i els nens de P-4 A miren el temps en “english”:

“What’s the weather like today?

It’s sunny,

it’s cloudy,

it’s sunny and cloudy or

it’s rainy.


Ens diran quin temps fa. Ho saben molt bé!



HAPPY BIRTHDAY!

Les nenes i els nens de P-4 A canten la cançó: “Happy birthday!” a la Maria i el Weiki ja que ha estat el seu aniversari.





PROTAGONISTA CLASSE XOCOLATES: LUNA

Acabem el mes de febrer amb una altra protagonista de la classe de les xocolates. En aquesta ocasió es tracta de la LUNA.

Durant les darreres setmanes hem gaudit molt amb ella, amb tot el que ens ha portat i explicat. La Luna ha estat feliç de ser la protagonista.

El seu papa i la seva mama han vingut a l’escola i ens han ensenyat a fer uns cucs molt bonics, cadascú de nosaltres ha fet un, mireu que bé ens ho hem passat!!!!


LA MEVA FAMÍLIA VE A L'ESCOLA
SÓC LA PROTAGONISTA



ANIVERSARIS FEBRER CLASSE XOCOLATES

Durant el mes de febrer han fet anys la Maria, EL Weiqi, la Inas i la Samantha! Ja tenen cinc anys!!! I com sempre amb unes grans festes ho hem celebrat!

Moltes felicitats!!


ANIVERSARI INAS
ANIVERSARI MARIA I WEIQI
ANIVERSARI SAMANTHA



PROJECTE LECTURA EDUCACIÓ INFANTIL

Els nens i les nenes d’Educació Infantil portem a terme el projecte de lectura . Cada dia dediquem una estona a llegir bé individualment, o les mestres expliquen un conte.

Tenim unes biblioteques d’aula molt boniques que cuidem molt, estem aprenent el valor dels llibres i de la lectura! D’aquesta forma, afavorim el plaer per llegir.






FEM FILOSOFIA!

Com ja sabeu la nostra escola pertany a la xarxa FILOSCOLES, apliquem el projecte de filosofia en tots els nivells per tal e fomentar en l’alumnat habilitats de pensament, raonament, reflexió, crítica, ...

A P3 vam iniciar el treball de filosofia i ens vam centrar en els jocs. A P4 continuem fent filosofia però a partir dels contes, de moment hem treballat l’Aneguet Lleig i la Bella Dorment.

Les sessions de filosofia segueixen una organització i metodologia concretes, us volem mostrar els que nosaltres anomenem “Les regles del joc”, és a dir, els requisits basics per tal que una sessió de filosofia pugui funcionar correctament.

Som uns grans filòsofs/es!!!!!





PROTAGONISTA CLASSE XOCOLATES: LINA

La Lina ha estat protagonista!!!

Ens ha agradat molt conèixer més a la Lina i a la seva família, ens ha portat moltes cosetes importants per a ella: des de la seva roba quan era un bebè, al seu conte preferit, la seva joguina preferida, fotografies, …

Ens ho vam passar molt bé amb la visita de la seva família, van venir les seves germanes grans, la Rajaa i la Nora i amb elles unes màscares molt boniques vam fer! Gràcies!


LA MEVA FAMÍLIA VE A L'ESCOLA
SOC LA PROTAGONISTA



PROJECTE LA XOCOLATA

Com ja sabeu, els alumnes de P4A estem realitzant un projecte sobre el nom de la nostra classe, LA XOCOLATA!!!

És un plaer mostrar-vos algunes de les activitats realitzades. A partir del joc, l’experimentació i sempre d’una manera vivencial hem après moltes coses!!!Hem realitzat experiments, hem elaborat receptes, una caseta de xocolata, hem pintat amb xocolata, hem après cançons, poemes i endevinalles, ...

Us deixem amb un recull, esperem que us agradi!


ELS ORÍGENS DE LA XOCOLATA
EXPERIMENT XOCOLATA DE COLORS
EXPERIMENTACIÓ AMB XOCOLATA
FEM UNA CASETA DE XOCOLATA!
PINTEM AMB XOCOLATA
PORTEM INFORMACIÓ
RECEPTA FRUITA AMB XOCOLATA



TRES TOMBS

Els nens i les nenes de P4 us volem ensenyar les fotografies de la celebració de la festa dels Tres Tombs. Al matí vam portar un animalet i vam fer tres tombs al pati, a la tarda vam venir a l’escola molt guapos/es i vam fer un gran ball.

Vam berenar i sortejar un porquet. Ens ho vam passar molt bé!!!





DIA DE LA PAU

El passat 1 de febrer vam celebrar el Dia de la Pau. Vam estar parlant del colom de la pau i del seu significat, d’un artista que es deia Picasso i que va fer el colom de la Pau, vam sortir a llegir missatges sobre la Pau, vam fer dibuixos, vam escriure PAU, ...

A les papallones i a les xocolates ens agrada fer la pau sempre!!!






ARRIBA CARNAVAL!!!

Per fi ha arribat el Carnaval, la festa més divertida de l’any!!!Durant aquests dies ha arribat el Carnestoltes, entre confetis, ball i diversió unes consignes molt divertides ens va encarregar!!!Vam venir a l’escola en pijama, amb pentinats divertits i amb roba molt gran!!!Mireu, mireu, ....


ARRIBA CARNESTOLTES

CONSIGNES PAPALLONES

PENTINATS
PIJAMA
SAMARRETA GRAN

CONSIGNES XOCOLATES

PENTINATS
PIJAMA
ROBA

ESMORZEM TRUITA



ENS DISFRESSEM DE “BITXOS”

L’escola Pau Casals ens hem disfressat de Bitxos. Els alumnes de P4 hem anat de papallones, hem elaborat la nostra pròpia disfressa, vam tenir molta feina però ens ho vam passar molt bé i va quedar molt bonica!!!


FEM LA DISFRESSA PAPALLONES
FEM LA DISFRESSA XOCOLATES
RUA PAPALLONES
RUA XOCOLATES



ENS RELAXEM...

Us volem mostrar com els nens i les nenes de la classe de les Xocolates ens relaxem cada dia quan entrem del pati. A partir de la cançó de la Damaris Gilabert, “ L’esquena és la meva pissarra”, ens fem massatges. Ens encanta!!!





L’IYAD HA ESTAT PROTAGONISTA!

L’IYAD HA ESTAT EL PROTAGONISTA DE LA CLASSE DE LES XOCOLATES!!!

DURANT AQUESTES DUES SETMANES HEM APRÈS MOLTES COSES D’ELL I DE LA SEVA FAMÍLIA. LA SEVA MAMA A VINGUT A L’ESCOLA I ENS HA EXPLICAT ENCARA MÉS COSES DE L’IYAD, HEM FET TRENCACLOSQUES, HEM PINTAT MOTOS (A L’IYAD LI ENCANTEN) I ENS HO HEM PASSAT MOLT, MOLT BÉ!

GRACIES!!!

LA MAMA VE A L'ESCOLA
SÓC EL PROTAGONISTA!



LES XOCOLATES COMENCEM A FER 5 ANYS!!!

ELS PRIMERS NENS/ES QUE HAN FET ANYS AQUEST 2016 HAN ESTAT EL CHAKIB, LA KHADIJA I LA RABAB!!!ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ CELEBRANT ELS SEUS ANIVERSARIS!!!

FELICITATS A TOTS TRES!

CHAKIB
KHADIJA
RABAB



TERÀPIA OCUPACIONAL I INTEGRACIÓ SENSORIAL

En aquest darrer període de tres setmanes del mes de novembre, l’alumnat d’Educació Infantil ha estat partícip a la nostra escola de l’estada en pràctiques d’una estudiant de Teràpia Ocupacional, de la Escola Universitària d’Infermeria i Teràpia Ocupacional (EUIT) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Estem molt contents i orgullosos ja que es tracta d’una ex-alumna de la nostra escola : la Sara Barrouhou.

Concretament, el/ la terapeuta ocupacional capacita i ajuda als infants a desenvolupar les habilitats i capacitats necessàries per aconseguir que totes les ocupacions del dia a dia i activitats (saltar, córrer, llegir, escriure, dutxar-se...) puguin donar-se a terme de la forma més independent i satisfactòria possible, tenint en compte les característiques individuals de cada nen/a. Les activitats que realitzem s’adapten a les necessitats i característiques de cada nen o nena i tenen un significat per a l’infant. I l’objectiu d’aquestes pràctiques es relaciona amb la integració sensorial i la prevenció, utilitzant el joc, la motivació i l’estimulació de cada nen i cada nena.


Els infants juguen per divertir-se, però també aprenen. Aprenen mitjançant l’acció, però també coneixen altres aspectes de la seva imaginació i tracten de resoldre problemes. També aprenen a utilitzar els seus músculs i a coordinar els seus moviments amb la visió i adquirir noves destreses. Mitjançant el joc els nens i les nenes expressen les seves fantasies, exterioritzen un món interior i experiències, i desenvolupen a través d’elles les seves funcions psíquiques, no només de socialització, sinó també d’integració.


Una escolarització acadèmica molt primerenca, quan encara els infant estan construint i consolidant algunes parts del desenvolupament que no es poden acabar de desenvolupar si estem massa temps assegut; i un ritme de vida molt sedentari, són uns de molts factors que poden repercutir en l’aprenentatge. Aquests factors acaben fent que els nens i les nenes arrosseguin durant la seva evolució una immaduresa que pot afectar a l’atenció, la motricitat que repercutirà en l’escriptura, l’abstracció, i en altres tipus d’aprenentatge.

Es cerca una forma de prevenció en la que es pugui adequar l’aprenentatge al nen o a la nena i que aquest sigui el/la protagonista del mateix, tenint en compte els que tenen dificultats en aquest procés d’aprenentatge, que es d’on parteix la idea de realitzar aquestes pràctiques.

Tradicionalment s’ha entès el joc sensorial com a activitat lúdica de poca intensitat, que ajuda a desenvolupar els sentits dels nens i de les nenes, els coneixements corporals, la estructuració espaciotemporal, la coordinació motriu i la expressió verbal i corporal, així com altres àmbits cognoscitius (memòria, intel•ligència, creativitat, atenció, ...).


Com a norma general, a l’hora d’aplicar-ho, s’han seguit uns criteris metodològics bàsics que, es detallen a continuació:

• -Jocs participatius, que evitin exclusió o eliminació de jugadors.

-Que siguin eminentment sensorials, per la qual cosa en cap cas s’ha d’exigir una activitat motriu “forta”. Són jocs on els infants no han de demostrar la seva força, velocitat, agilitat, etc., sinó aspectes més sensitius, d’espai i corporals.

• -Que puguin participar tots i totes, independentment de les seves capacitats i les seves limitacions.

• -Que puguin ser aplicables en tots els àmbits educatius.

• -Que siguin fàcils de desenvolupar i senzills, amb poques regles.

• - Que fomentin la integració i interacció grupal.

• - Que no siguin competitius.

• -Que els propis nens i nenes puguin adaptar-los a les seves característiques individuals i grupals.

• -Que siguin adequats a l’edat del grup.





ANIVERSARI BASMA
ANIVERSARI IMAD
ANIVERSARI NORDDINE
ANIVERSARI RAYAN




CASAL AVIS
TREBALLS DE NADAL
LLUCIES
PARES CANTANT


ANIVERSARI ELOI
ANIVERSARI ROMAISSAE




FAMILIA SAMANTHA
SAMANTHA



VISITEM LA LYONESA!

ELS NENS I LES NENES DE LA CLASSE DE LES XOCOLATES VISITEM LA LYONESA!ALLÀ, EL PASTISSER, FERRAN, ENS HAN ENSENYAT A ON TREBALLEN ELS PASTISSERS, I MOLTES COSES SOBRE LA XOCOLATA: ELS ORÍGENS, LA PLANTA DEL CACAO, COM ES DESFÀ, COM FAN XOCOLATINES I FIGURES DE XOCOLATA, ...

ENS HA ENCANTAT LA VISITA!!! ESTEM MOLT AGRAÏTS/DES A LA LYONESA!!!!

APROFITEM TAMBÉ PER MOSTRAR-VOS UN REGAL MOLT ESPECIAL QUE ENS HAN FET ELS PARES DEL GENÍS: ES TRACTA DE TRES XOCOLATINES GEGANTS!!!! SI, SI GEGANTS DE 2 METRES!!! LES VAN FER A LES FESTES DEL CARRER SANT JAUME D’AQUEST ESTIU I, DURANT TOT AQUESTS CURS ELS NENS I LES NENES DE P4 PODREM GAUDIR D’AQUESTES OBRES D’ART!!!GRÀCIES!!!!


ANEM A LA LYONESA
XOCOLATES GEGANTS



EL CHAKIB HA ESTAT PROTAGONISTA!!!

EL SEGON PROTAGONISTA DE LA CLASSE DE LES XOCOLATES HA ESTAT EL CHAKIB!!!! GRÀCIES CHAKIB PER EXPLICAR-NOS TANTES COSES SOBRE TU I LA TEVA FAMÍLIA, I PER PORTAR TANTS OBJECTES TAN BONICS!!!

EL SEU PAPA HA VINGUT I ENS HA EXPLICAT UN CONTE DE COTXES I EXCAVADORES JA QUE AL CHAKIB LI AGRADEN MOLT!!!!


EL PAPA VE A L'ESCOLA
M'AGRADA SER PROTAGONISTA!



ENS AGRADA LA TARDOR!


US VOLEM MOSTRAR ALGUNES DE LES ACTIVITATS QUE HEM REALITZAT RELACIONADES AMB LA TARDOR: UN MURAL AMB ESTAMPACIÓ DE FULLES, HEM TREBALLAT LA HISTÒRIA DE LA FADA DE LA TARDOR, ESTEM APRENENT CANÇONS, POEMES, I ENDEVINALLES, ETC.

Conte la fada de la tardor
Mural tardor



PROTAGONISTA CLASSE XOCOLATES: MARIA

LA MARIA HA ESTAT LA PRIMERA PROTAGONISTA DE LA CLASSE DE LES XOCOLATES, DURANT DUES SETMANES HEM POGUT CONÈIXER MÉS A LA MARIA: QUÈ LI AGRADA, QUE SAP FER MOLT BÉ, LI HEM DIT COSES BONIQUES, LI HE FET PREGUNTES, I… HO HEM PASSAT MOLT BÉ AMB LA VISITA DE LA SEVA MAMA QUE ENS HA ENSENYAT A FER UNES CASTANYES MOLT DIVERTIDES. MOLTES GRÀCIES!

LA MAMA VE A L'ESCOLA!
SÓC LA PROTAGONISTA



ANIVERSARI JEREMY!


AQUEST MES DE NOVEMBRE HEM CELEBRAT L’ANIVERSARI DEL JEREMY, JA HA FET QUATRE ANYS!!! MOLTES FELICITATS!





Castanyada Papallones
Panellets Papallones



CASTANYADA 2015

PER CELEBRAR LA CASTANYADA HEM FET MOLTES COSES: PANELLETS (ENS HAN QUEDAT BONÍSSIMS!!!), ELS ALUMNES GRANS DE L’ESCOLA ENS HAN EXPLICAT UNA VERSIÓ MOLT ORIGINAL DEL CONTE DE LA CASTANYERA, ENS HEM DISFRESSAT DE CASTANYERS/ES I.... AMB UNA GRAN FESTA HEM ACABAT!!!!

VOLEM COMPARTIR AMB VOSALTRES TOTS AQUESTS MOMENTS!




P4A XOCOLATES


AMB L’ARRIBADA DE LA TARDOR ELS NENS I LES NENES DE LA CLASSE DE LA XOCOLATA TASTEM CIRERETA D’ARBOÇ, UMMMMMM DELICIOSA!!!




LES XOCOLATES COMENCEM A JUGAR PER RACONS...US MOSTREM UN PETIT TASTET!!



PER MOLTS ANYS!!!

DURANT LES VACANCES D’ESTIU I ELS PRIMERS DIES D’ESCOLA MOLTS/ES NENS/ES HAN FET 4 ANYS!!!

FELICITATS A L’ÀLEX, LA JANNAT, LA LINA, LA NÚRIA I LA NAOMY!! I PER CELEBRAR-HO UNES SÚPER FESTES HEM ORGANITZAT!!!


Alex
Jannat
Lina i Núria
Naomy



TENIM UNA NOTÍCIA MOLT IMPORTANT!!!!

HA ARRIBAT EL FOLLET DEL PAÍS DE LA XOCOLATA!!!! ES DIU DOLCET I HA VINGUT PER QUEDAR-SE AMB NOSALTRES TOT EL CURS!!! ENS HA DIT QUE TAMBÉ VOL VENIR A CASA NOSTRA TOTS ELS CAPS DE SETMANA PERQUÈ NO LI AGRADA ESTAR SOLET!

ESTEM MOLT CONTENTS/ES!!!!!!

BENVINGUT DOLCET!!!





P4B PAPALLONES

















ELS NENES I NENES DE P-4 B JA HEM ESCOLLIT EL NOM DE LA CLASSE :

SOM LA CLASSE DE LES PAPALLONES







JA TENIM PAPALLONA TREBALLADORA!!!!!


CADA DIA UN NEN O UNA NENA, SERÀ LA PAPALLONA TREBALLADORA


HAURÀ DE SER ENCARREGAT-ADA DE FER MOLTES COSES, MIREU ALGUNES D’ELLES!!!!!






QUINA SORPRESA!!!!!

AVUI HEM REBUT UNA CARTA QUE ENS DEIA QUE HEM DE BUSCAR UNA PAPALLONA QUE VOL ESTAR AMB NOSALTRES!!!!!!!







ESTEM MOLT EMOCINATS/DES DE COMENÇAR UN NOU CURS I DE COMPARTIR AMB VOSALTRES TOT EL QUE FEM A L’ESCOLA!





ENS PRESENTEM!!!


P4 A- SOM LA CLASSE DE LES XOCOLATES I LA NOSTRA MASCOTA ÉS EL DOLCET!
EL FOLLET DEL PAÍS DE LA XOCOLATA!

P4B- SOM LA CLASSE DE LES PAPALLONES I LA NOSTRA MASCOTA ÉS LA PAPALLONA MARIETA.